VetPro voksen kattefoder

Kattemad til voksne katte
  • Fra 1 til 8 år.

VetPro voksenfoder til katte kan købes i enten 2 kg poser eller 8 kg (består af 4 poser a 2 kg)Læs en fodringsvejledning og brochure om VetPro foder til voksne katte.

Foderet er udviklet af VetFamily's egne dyrlæger. Vi ved, hvordan din kats kost skal sammensættes for at give de bedste betingelser for et langt og godt katteliv. Voksen VetPro Voksen kat indeholder alle de næringsstoffer, din kat har behov for og minimerer med sin sammensætning bl.a. dannelsen af urinvejssten.

VetPro Voksen kat tilfører katten alle nødvendige næringsstoffer og anbefales som fuldfoder indtil 8 års alderen, hvor katten bør skifte til VetPro Senior foder. De valgte protein-, fedt og kulhydratkilder sikrer en høj fordøjelighed og gode smagsegenskaber.

VetPro Voksen Kat er tilsat polyumættede fedtsyrer, omega-3 og 6, som understøtter hud og pels. Foderet sænker endvidere pH i urinen til et niveau, som minimerer risikoen for dannelse af krystaller.

VetPro kattefoder er til katte af alle racer. Desuden er det let at skifte fra andre fodermærker til VetPro.

VetPro Voksen kat indeholder ingen kunstige farvestoffer eller konserveringsmidler.

Ris, byg, majs, kyllingemel, kyllingefedt, oksetalg, sildemel, roefibre, globinpulver, lakseolie, æggepulver, lecithin, mineraler, sporelementer, vitaminer.