VetPro voksen hundefoder

Fuldfoder til raske, voksne hunde
  • Små racer: 9 mdr. - 7 år
  • Medium racer: 11 mdr. - 6 år
  • Store racer: 16 mdr. - 5 år

VetPro foder til voksne hunde kan købes i enten 2 kg poser eller 8 kg poserLæs en fodringsvejledning og brochure om VetPro foder til voksne hunde.

Foderet er udviklet af VetFamily's egne dyrlæger. Vi ved, hvordan din hunds kost skal sammensættes for at give de bedste betingelser for et langt og godt hundeliv. En lang række sygdomme kan forebygges ved at anvende et korrekt sammensat foder.

VetPro Voksen Hund er sammensat således, at behovet for næringsstoffer hos den udvoksede hund tilgodeses. Valget af protein-, fedt- og kulhydratkilder er gjort ud fra ønsket om den bedste fordøjelse og gode smagsegenskaber.

VetPro Voksen Hund er rigt på polyumættede fedtsyrer, omega-3 og omega-6, som understøtter dannelsen af hud og hår, samt giver pelsen et glansfuldt udseende. Sammen med de tilsatte beta-glucaner er omega-3 fedtsyrerne også med til at gavne immunforsvaret.

Foderets høje indhold af vitamin E styrker sammen med betaglucanerne og fedtsyrerne i foderets immunforsvaret, - og minimerer derved risikoen for en lang række sygdomme.

VetPro foder indholder ingen kunstige farvestoffer eller konserveringsmidler.

Ris, majs, byg, kyllingemel, roefibre, hydrolyseret kyllingemel, vitaminer, globin pulver, lakseolie, kyllingefedt, sildemel, lammekød, oksetalg, gær, hydrolyseret kyllingelever, æggepulver, lecithin, L-lysin, hørfrøolie, kaliumklorid, DL-methionin.